Vähendatud programmid sobivad eelkõige neile, kel on teatud määral turundusalaseid eelteadmisi või kogemusi ning kel pole vajadust koostada kursuse praktilise tööna terviklikku turundusplaani ega vajadusel seda integreerida äriplaani teiste osadega.
VÕTA-põhimõtte rakendamine ehk varasema õppija teadmiste, individuaalse õpi- ja töökogemuse arvestamine individuaalse õppekava kohandamisel vähendatud mahus eelkokkuleppel koolitajaga:
Koolituskursused:
31.05.2022 – 14.07.2022
90 akadeemilist tundi (lisandub 90 at iseseisvat tööd, kokku 180 at), soodushind 1790,00€.
Koolitus toimub reeglina ajavahemikus kl 9.00-18.00 (osalejatega iganädalaselt kooskõlastatud kellaaegadel) eesti keeles, enamasti 2-3 korda nädalas, 5- 10 akadeemilist tundi päevas, täpsed kuupäevad ja kellaajad osalejatega kokkuleppel, et tagada maksimaalne osavõtt.
66 akadeemilist tundi, 999€
Antud koolitus sisaldab aktuaalse teemana ka toetusprojektide turundusplaani spetsiifikat.
Koolituse teemad: Alustava ettevõtja äriplaani kvaliteetse turundusplaani komponendid ja nende vaheline seos. Turundusprotsessi etapid. Tegevuskeskkonna võimaluste ja ohtude analüüs. Firma põhiväärtused ja turunduse eesmärgid äriplaanis ja turundusplaanis.
4 ja 5P turundusmudelid. Turundusfunktsioonid. Turuanalüüs, turusegmentide, sihtgruppide määratlus, turutrendide analüüs. Tootearendus vastavalt turunõudlusele. Alakaetud turusegmentide ja turuniššide määratlus. Turuvajaduste statistiline analüüs. Innovaatilised, efektiivsed turustamise meetodid. Turunduseelarve. Toote hinnakujundus. Unikaalne müügiargument. Toote lisandväärtused ja innovaatilised eelised. Firma visuaalse kuvandi loomine ja firma sümboolika. Ettevõtte ja kaubamärgi nimi, logo ja slogan. Ettevõtte väärtused. Logo Müügimetoodika. Tarbijakäitumise põhimõtted, tarbijate tüübid. Tarbija ostukünnise ja ostumotiivide analüüs. Ostukünnise ületamine. Kahvli meetod jm müügitehnikad. Turundusriskid ja nende maandamine SWOT maatriks meetodil.
Erilist tähelepanu pööratakse koolituse käigus osaleja äriplaani või turundusplaani eelhindamisel võtmevaldkondadele:
turu statistilisele analüüsile – kas piisava suurusega turg ja kriitiline arv potentsiaalseid kliente on kõigi toodete puhul statistiliste andmetega põhjendatud ning turustusmeetmed sobivad toodud sihtgruppidele. Toetusprojektide turundusplaani spetsiifika.