Turundus, turundusprojektid ja müügisuhtlus

Koolituse eesmärgiks on kujundada suutlikkus iseseisvalt ette valmistada, koostada ja juhtida turundusplaane ja turundusprojekte nii alustavale kui ka tegutsevale ettevõttele. Anda osalejatele struktureeritud arusaam turundusest kui ettevõtte kesksest ärifunktsioonist, mis ühendab firma ja tema tarbijad ning määrab ettevõtte turupositsiooni ja rolli ühiskonnas. Samuti võimaldab kursus arendada turundusinstrumentide kasutamise esmaseid oskusi.

Turunduse tervikprogrammid sobivad nii süsteemse turunduse ülevaate ja tänapäevaste turundus- ja müügiviiside teadmiste vajajatele kui ka neile, kel on vajadust koostada kursuse praktilise tööna terviklik turundusplaan, sellest tulenev omahinna- ja müügihinna kujundus ning välja töötada turunduskulusid sisaldav kompleksne finantsplaan. Vajadusel on võimalik see integreerida äriplaani teiste osadega. Sobib nii praegustele kui ka tulevastele turunduse spetsialistidele ja turundusjuhtidele kui ka alustavatele ja tegutsevatele ettevõtjatele.

Koolituskursused:

Veebiõpe:

15.03.2023-15.04.2023

Veebi- ja klassiõppe kombineeritud õpe (veebiõppe ja klassiõppe päevad otsustatakse jooksvalt vastavalt klientide võimalustele ja vajadustele) ja ainult klassiõpe:

15.03.2023-15.04.2023

Koolitus toimub reeglina ajavahemikus kl 9.00-18.00 (osalejatega iganädalaselt kooskõlastatud kellaaegadel) eesti keeles, enamasti 2-4 korda nädalas, 5- 10 akadeemilist tundi päevas, täpsed kuupäevad ja kellaajad osalejatega kokkuleppel, et tagada maksimaalne osavõtt.

140 akadeemilist tundi (140 at iseseisvat ja praktilist töötundi, kogumaht 280at) , hind 1985€.

Õpiväljundid:

  • oskus planeerida iseseisvalt kaasaegseid ja valdkondlikult sobivaid turundusviise sisaldavat turundusplaani nii alustavale kui ka tegutsevale ettevõttele
  • oskus planeerida ja teostada terviklikke turundusprojekte
  • oskus koostada turundustegevuste ajakava ja turunduseelarvet
  • oskus koostada äriplaani ja turundusprojektide turunduseelarveid
  • oskus mõõta turundustegevuse efektiivsust ja arvestada seda edasiste turundustegevuste planeerimisel
  • oskus arvestada omahinda
  • oskus maandada ja ennetada turundusriske äriplaani koostamisel
  • oskus rakendada terviklikku turundusprotsessi mudelit turuvajadusel põhinevast tootearendusest kuni toodete realiseerimiseni ja lõpptarbijate tagasiside mõõtmiseni

VÄHENDATUD PROGRAMM ``TURUNDUS JA MÜÜGISUHTLUS``:

Vähendatud programmid sobivad eelkõige neile, kel on teatud määral turundusalaseid eelteadmisi või kogemusi ning kel pole vajadust koostada kursuse praktilise tööna terviklikku turundusplaani ega vajadusel seda integreerida äriplaani teiste osadega.

VÕTA-põhimõtte rakendamine ehk varasema õppija teadmiste, individuaalse õpi- ja töökogemuse arvestamine individuaalse õppekava kohandamisel vähendatud mahus eelkokkuleppel koolitajaga:

Koolituskursused:

31.05.2022 – 14.07.2022

90 akadeemilist tundi (lisandub 90 at iseseisvat tööd, kokku 180 at), soodushind 1790,00€.

Koolitus toimub reeglina ajavahemikus kl 9.00-18.00 (osalejatega iganädalaselt kooskõlastatud kellaaegadel) eesti keeles, enamasti 2-3 korda nädalas, 5- 10 akadeemilist tundi päevas, täpsed kuupäevad ja kellaajad osalejatega kokkuleppel, et tagada maksimaalne osavõtt.

66 akadeemilist tundi, 999€

Antud koolitus sisaldab aktuaalse teemana ka toetusprojektide turundusplaani spetsiifikat.

Koolituse teemad: Alustava ettevõtja äriplaani kvaliteetse turundusplaani komponendid ja nende vaheline seos. Turundusprotsessi etapid. Tegevuskeskkonna võimaluste ja ohtude analüüs. Firma põhiväärtused ja turunduse eesmärgid äriplaanis ja turundusplaanis.

4 ja 5P turundusmudelid. Turundusfunktsioonid. Turuanalüüs, turusegmentide, sihtgruppide määratlus, turutrendide analüüs. Tootearendus vastavalt turunõudlusele. Alakaetud turusegmentide ja turuniššide määratlus. Turuvajaduste statistiline analüüs. Innovaatilised, efektiivsed turustamise meetodid. Turunduseelarve. Toote hinnakujundus. Unikaalne müügiargument. Toote lisandväärtused ja innovaatilised eelised. Firma visuaalse kuvandi loomine ja firma sümboolika. Ettevõtte ja kaubamärgi nimi, logo ja slogan. Ettevõtte väärtused. Logo Müügimetoodika. Tarbijakäitumise põhimõtted, tarbijate tüübid. Tarbija ostukünnise ja ostumotiivide analüüs. Ostukünnise ületamine. Kahvli meetod jm müügitehnikad. Turundusriskid ja nende maandamine SWOT maatriks meetodil.

Erilist tähelepanu pööratakse koolituse käigus osaleja äriplaani või turundusplaani eelhindamisel võtmevaldkondadele:

turu statistilisele analüüsile – kas piisava suurusega turg ja kriitiline arv potentsiaalseid kliente on kõigi toodete puhul statistiliste andmetega põhjendatud ning turustusmeetmed sobivad toodud sihtgruppidele. Toetusprojektide turundusplaani spetsiifika.